Chì sò a classificazione di materiale è l'usu di u polu di luce?

Cù a crescente dumanda di l'illuminazione stradale, u mercatu di i so prudutti di supportu, a dumanda di materiale di i pali di u lume di strada hè ancu sfarente.In fatti, i pali di u lume di strada anu ancu diverse classificazioni di materiale, cù l'usu di diversi lochi, a scelta di materiale serà diversa.

1. palu di luce di cimentu

1

A cumpusizioni principali di u polu di lampa di cimentu hè cimentu, sabbia è petra concrete.Formerly largamente utilizatu in torri di putenza urbana è lampi di strada di cità.A causa di u so pesu pisanti, ùn hè micca fàciule à stallà, è faciuli à u tempu è esse ruttu per accidenti, ci sò risichi di sicurità.Hè stata eliminata gradualmente da u mercatu.


2. palu di luce azzaru

2

Palu di luce in acciaio fattu di materiale d'alta qualità Q235 laminatu in acciaio.U trattamentu di a superficia hè diversu, è hè divisu in pipa nera, pipa galvanizzata è pipa galvanizzata à caldo.Finitura di a superficia di a pipa nera cù zin sprayed o plastica sprayed pò esse rust free per 1-2years use under normal environment.Galvanized pipe surface finish with plastic sprayed can be rust free for 2-3years use under normal environment.A finitura di a superficia di a pipa galvanizzata à caldo cù plastica spruzzata pò esse senza ruggine per più di 10 anni di usu in un ambiente normale.In u prughjettu di illuminazione, u più cumunimenti usatu Street light polu, altu mastru è turri putenza hè u pipa galvanized hot-dip.

3

3. Palu di luce in fibra di vetru

U polu di luce FRP hè un tipu di materiale inorganicu non metallicu cù un rendimentu eccellente. I vantaghji sò un bonu insulamentu, una forte resistenza à u calore è un materiale assai maleable. I prudutti di luce di u paisaghju di forma speciale, micca assai sò usati per u palu di luce di strada.

 

4. Aluminum alliage light pole

U polu d'aluminiu hè divisu in tubu d'aluminiu di casting è tubu d'aluminiu extrusionatu. Pipa d'aluminiu estrusione hè fatta di casting die casting o sand casting.Widely utilizatu in a forma speciale di u polu di luce di u giardinu classicu europeu. alloy.It's high forza è safety.The superficia hè stata anodized è finitu chjappà in polvere di culore pò esse resistenza à a corrosione per più di 30years.It s'assumiglia più upscale.Widely usatu in u polu mudernu di luce di giardinu è u polu di bandiera.

4

5. Stainless steel light pole

5

I pali di luce in acciaio inox anu a megliu resistenza à a corrosione chimica è elettrochimica in l'acciaio, secondu solu à a lega di titaniu.U cuntenutu di nichel hè diversu, è hè divisu in i gradi 201,304 è 316 cumunimenti usati.Diversi gradi di materiali, a diffarenza di u costu hè relativamente grande. Pudemu sceglie u gradu apprupriatu di materiali secondu e diverse lochi d'usu è esigenze.Attualmente, pipa è foglia in acciaio inox di qualità 304 hè u materiale più utilizatu in l'illuminazione di u paisaghju urbanu è l'illuminazione di segni urbani.


Tempu di Postu: Nov-03-2022