Soluzione di l'illuminazione stradale solare

I luci di strada solari sò una nova opzione per l'illuminazione esterna. Piglia un passu più luntanu da i lampi di strada tradiziunali. In più di parechji vantaghji, cum'è u costu è u rendiment, l'usu di suluzioni di l'illuminazione solare hà un impattu pusitivu durabile nantu à l'ambiente.

I nostri lampi di strada solari sò spartuti i luci di strada solari è tutti in una sola luce di strada solare. Cumu sceglie di usà ?

Split luci di strada sulari: a surgente di luce LED, panel solare, batterie sò stallati siparati, chì hè a prima generazione .Comu sta luce di strada sulari hà cumpunenti siparati, a cunfigurazione di ogni cumpunente hè più flexible.Pò esse facilmente designatu secondu e esigenze di illuminazione.Hè assai praticu per quelli zoni cù tempu chiovu longu.A più grande l'area di u stessu pannellu di bateria, più altu hè l'efficienza di cunversione fotoelettrica, è a capacità di a bateria hè proporzionale à u voluminu.Dunque, stu tipu di luci di strada solare sò più adattati per certi lochi cù esigenze di illuminazione relativamente elevate.

nutizie

All in one solar street lights: All in one solar street light LED hè di integrà tutti i cumpunenti, pannellu solare, batteria ricaricabile è fonte di luce LED inseme, cusì chjamemu ancu u lampione di strada solare integrata.U disignu di tutti in una sola luce di strada hè più cuncisu in l'apparenza.Dinù stu luci di strada sulari integrata hè assai sèmplice à stallà è keep.so hè più ecunomica.

nutizie 2

Sè vo vulete sceglie una strada sulari adattatu, vi tocca à sceglie secondu à a vostra situazione attuale, s'ellu i bisogni illuminazione sò altu, è u tempu chiuvutu ùn hè longu.Tutti in una sola luci di strada solare è i lampi di strada solari split sò tramindui prudutti d'illuminazione stradale d'alta prestazione adattati per diversi posti.

Avemu prufessiunali, capacità di pruduzzione indipendente è tecnulugia di strada luce, high pole light, light landscape, city sculpture, the cultural customized light, light yulan, smart light, garden light, lawn light, high bay light, module LED è altri, è equipatu di diverse lampade è lanterne, fonte di luce è altri apparecchi elettrici.


Tempu di post: 19-sep-2022