L'illuminazione esterna MJ Ricustruì un novu situ web di illuminazione solare

nutizie 2

Per i clienti più convenienti per capiscenu i nostri prudutti solari è uttene servizii preferibile.Avemu ricustruitu un novu situ web solare separatu.

U novu situ web hà aduttatu un disignu adattativu per sustene a navigazione mobile, migliurà ancu l'esperienza di u cliente.U nostru novu situ web di illuminazione solare hà aghjustatu una pagina di classificazione dettagliata di u produttu, una pagina di dumanda di quotazione, una pagina di scaricamentu. Supportu chat in linea, dumanda in linea è altre funzioni.

A nostra cumpagnia hè stata creata in u 2010, chì hè un fabricatore prufessiunale per l'illuminazione esterna.

In u nostru novu situ web, include questi prudutti:
Luce solare di giardinu
Luce di strada solare
Luce di inundazione solare
Bollard di luce solare
Luce di muru solare
Lampada Solar Mosquito Killer

Fabbrica cù l'equipaggiu di fabricazione di punta è l'instrumentu di prova, alcuni di i prudutti sò testati da laboratories.Our squadra specializata pò furnisce soluzioni di illuminazione prufessiunale per i clienti.
Fighjemu nantu à a migliione di l'esperienza di u cliente è di a qualità di u serviziu, se avete qualchissia dumande nantu à u nostru situ web, lasciate un missaghju o cuntattateci direttamente per email o telefonu.

Novu situ web di illuminazione solare:https://www.mjzm.cn

A cumpagnia copre una superficie di 20000 metri quadrati, cù 800T linkage idraulicu 14 metri piegatrice, 300T di piegatrice idraulica, duie linee di produzzione di pali di luce, novu portanu in 3000W macchina di taglio di tubi di piastra laser in fibra ottica, macchina di taglio laser in fibra 6000W, multi. Piegatrice CNC, cesoia, punzonatrice e laminatrice.

Target

Avemu perfezionatu u sistema di gestione di a qualità scientifica è un eccellente serviziu dopu a vendita, diventenu l'impresa di marca di l'industria di l'illuminazione in Guangdong Pro.Semu veri è pratichi.Avemu da esse partenarii.Insistemu a tecnulugia prima.Ùn avemu mai rinunciatu.

Avemu prufessiunali, capacità di pruduzzione indipendente è tecnulugia di strada luce, high pole light, light landscape, city sculpture, the cultural customized light, light yulan, smart light, garden light, lawn light, high bay light, module LED è altri, è equipatu di diverse lampade è lanterne, fonte di luce è altri apparecchi elettrici.


Tempu di post: 19-sep-2022